Nationella i matte C

Idag var det dax för nationella i matte c, sjuuuukt nervös var jag.  Har ingen kommentar om hur det gick , men jag svarade på allt och gjorde mitt bästa så mer kan man faktiskt inte göra, så jag är stolt över mej själv, att börja tänka på all peppning Kent Johansson gav mej gjorde att jag blev lite peppad trots allt, man ska ju ha nytta av alla lärare på nått sätt :')   saknar honom grymt mkt på både idrottslektioner och mattelektioner, han var det där lilla extra som gjorde att jag kände mej stolt över mej själv, han som gjorde att 8:an ändå dög pågrund av att han alltid fick mej att skratta och han är också en av de få fadersfigurerna jag har hittat, såå jaa, man kan säga att jag saknar Kent ganska rejält. ..       Sen fick vi iaf sluta, åkte buss hem med Simone och Johanna, de tjejerna är nått alldeles extra, <3
Har sen jag kommit hem ätit, dammsugit, vatt på solgården, gjort engelska och ätit äpple, hatar dessa jävla äpplen men vad gör man inte för att få i sig sitt enda socker de närmaste 4 veckorna, jisses asså.
men men !
Idag ska jag ta det exteeeemt lugnt, Håkan Nesser blir det såklart, ihop med film senare ikväll och förmodligen blir det 1 äpple till...
Imorrn är det historia/ diskussion, psykologi / genomgång, matte / matte D start? och engelska / fixa speachet, och sen ska jag dra och simma, och sen ska jag förbi ett ställe och snacka jobb, skojskoj, :)
vi får väl se om de vill ha mej xD
Sen blir det nog mest lugnt på kvällen sen , sooooova är prioritering 1 imorrn verkligen, varit det ganska mkt denna veckan men jag måste, är verkligen helt utpumpad av någon knas anledning...
Lördag är det Räppe som gäller, synd av mina vänner inte är myndiga ;D
Sen söndag är det förmodligen övningskörning och teori som står överst på schemat. nice.

ååååååååååh jag blir så arg, vissa saker i världen är så grymt orättvist så det bara kokar i mej,
och jag stör mej så enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0