Herman Koch ^^

Å du store vad Herman var rolig idag xD Mattias Revelli skulle peka ut floden rehn på den tyskakartan, så börjar han peka på allt annat utom floder. Herman :
"Mattias, floderna är blåa på kartan "
HAHAHAH XD Herman <3

Skolan idag var grymt skoj måste jag säga, mötte Jesper och Robin på morgonen, vem visste att robin var mänsklig ? :O  Ganska trevligt snack iaf :) , körde ganska hårt på gympan  tränade bort sockret som jag faktiskt fick i mej igår, så ingen skada skedd. Sen var det lunch och sen poker med typ 9 pers i klassen, skojskoj, Sen tyskan xD
hahah !    Sen drog jag hem, gjorde lite engelska, bråkade med pappa och drog ut med Carro, och nu kollar jag matchen mellan HV-Frölunda, :)  HV leder förtillfället med 3-0 efter två perioder, sånt gillar man :)
Imorrn är det skolan, prov b.la och sen blir det promenad till Ik för att sedan köra bil hem med mamma, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0