Helgen.

Helgen har varit lugn, i fredags skolan, simning, jobbansökning och sen drog jag hem, lamade framför tvn och somnade innan klockan slagit 11, jag dog xD  haha
I lördags vaknade jag kl 10 :O  vad är det här ?  blev iochförsig väckt av telefonen ggr 2 men iaf xD  
Sen drog jag faktiskt med Ida till stallet och gick en långpromenad med hennes hästar, måste säga att det var väldigt mysigt och fridfullt och skönt att få prata riktigt med Ida för en gångs skull, såna stunder är ovärderliga och det var såå värt det !    Ida är guld värd !  <3   Sen så hjälpte jag till att mocka i hennes hage och sen så snackade vi faktiskt lite tyskland och lite halmstad också, riktigt skoj måste jag säga :DDD
Sen så drog vi till Räppe och var där och lagade mat, käkade tacos med Simon, Martin, Ida, Lisa och Emil, det var mysigt :)  Sen sjöng vi liiite singstar, åt pannacotta och jag åt en massa frukt xD  Sen kollade vi på en film på tvn och jag halvsomnade, hade sååå grymt ont i benen och frös och som de fina killarna dem är så wrappade Simon in mej i en filt och jag fick ha mina ben i hans knä och blev jag törstig så gav martin mej mitt glas, är dem inte fina så sej ?   Väldans fina är dem :) <3
Sen så skulle jag och Ida trycka in oss i hennes nya bil, haha xD  Men det gick bra, :)
Även om vi inte gjorde så mkt var kvällen mys.
Och jaa, det fanns vissa ställen som var lite svåra, vissa ställen runt bordet, vissa ställen i soffan, vissa ställen i martins rum och martins toalett, jag tror inte att någon av dem märkte någonting, men det gjorde ganska ont, och fy helvete vad jag saknade DIG igår, helt sjukt,   det var en sån typisk kväll då jag inte kan tänka på någonting annat än våra minnen och allting som har med dig att göra, igår var jag desperat efter dig, men jag fick inte tag på dig.....

En annan sak som vasr gryyyyymt irriterande igår det var mitt sockerbegär, såg hur alla andra drack cola, käkade massa godis och käkade chips, och hela kroppen skrev, jag kände t.om lukten från sockret, MEN, jag är stolt över mig själv, för jag åt INGENTING av det :D   så jag var glad när jag kom hem, nu har det gått 6 dagar sen jag åt mitt sista riktiga socker, och det känns ganska underbart måste jag säga, klart att det är jobbigt, det är sjuuukt jobbigt men min kropp är på avgiftning och jag har för avsikt att hålla ´den där i lite drygt minst 3 veckor till :)   Se hur mkt det hjälper. 

Har precis varit ute och övningskört, är trött på att köra med mamma nu och är trött på att hålla på och ta körkort, snart orkar jag fan inte det längre,
men imorrn går jag i skolan till 12, sen pluggar jag teori, därefter körlektion och sen pyser jag hem och pluggar ännu mer teori, sen på tisdag drar heeela NV till Luund :D   Såå nice, tror att jag ska plugga i Lund, Pär bor där så då kan han skaffa lägenheter åt mej, asnajs :D  Så kommer man närmare den kommande kusinen isåfall också :D  I maj är det räknat till, personligen, hoppas jag på en kille till ;D  haha :D

Nu ska jag faktiskt plugga lite teori, sen ska jag duscha och sen kolla tv och film resten av kvällen, massa på tv ikväll och sen blir det Valkyria också innan jag somnar, får se hur den är :)

Auf wiederhören !

Kommentarer
Postat av: martin,

jag såg att det var någor vi kan skriva sen på msn:D

2009-03-14 @ 07:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0