Helg ! :)

Måste ändå säga att mina tankar har blivit en snudd ljusare efter massa snack med Gävleälsklingen, Ante och Joakim , :)  <3   Dem killarna får mej att bli glad igen när allt är mörkt :')

Igår var det skola, gick ganska snabbt måste jag säga, Johans historia blev knas xD  men men,
Matten funkade faktiskt ganska skapligt igår, enhetscirklen var faktiskt ganska logisk, vilket betyder att många förmodligen inte kommer fatta den för jag fattar alltid så konstiga saker. :P
men men.
Engelskan sög, nu har man stavningsprov nästa fredag, greeeeeat,
Sen drog jag och tränade, först gick jag dit, sen tränade jag, och sen gick jag till samarkand, sen cyklade jag till carro, sen från carro till johanna och sen från johanna och hem xD   Rump, rygg, mage och benträning gillar jag (Y)
Måste ju bli starkare än Gustav innan han kommer ner till sommaren ;) haha, ¨
Var som sagt hos Johanna och mös med lite tv, trevligt sällskap och oth , :)  Precis vad jag behövde, behövde lite Johanna närhet, typ 2 veckor sen jag träffade henne :O

Idag ska jag övningsköra sen, dock ska jag börja med mitt projekarbete lite smått idag tror jag, och sen är det biologiplugg, matteplugg och körkortsteori som står på schemat idag, sen är det match kl 16.00 på Kanal 5, tror vi åker ut idag, för vinner vi inte idag så är det kört för HV, men ärligt talat så känns det som att vi kommer åka ut, men det gör faktiskt inte så mkt, för vi fick SMguld förra året, och om det är så att det är någon annans tur så visst, gärna för mej :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0