Fine väder :)

Har varit ute och kört bil ute i Alvesta i detta fina vädret idag, :)  Kroppen fungerade dock inte idag, växling och stress gav 2 motorstopp + ryckig växling, inte bra men det kan inte gå bra alla ggr, så är det bara :)
Ahopp, har precis ätit nu, riktigt mumma var det, :)   Och nu ska jag läsa klart historian, göra matte och sen försöka hinna plugga biologi innan jag ska ut i detta skönvädret om en stund :)
Som sagt älskar jag vädret :)
Ikväll ska jag ta det lugnt framför tvn, haft huvudvärk idag igen så nu ska den bort ! 
Imorrn är det upptagsmöte för Robin Hood och svar ja, jag kommer åka dit, mest för att kroppen skriker efter det, för att hjärtat skriker efter det, för att jag är " uppfödd " där och för att Emil och Julia är så snälla :) <3

gud vad jag har saknat att se dig skratta, det är därför allting är på topp just nu, kilona börjar rasa känner jag, du skrattar igen och dessutom, så är det vår i luften :)

Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0