Fin kväll :)

Haft en bra dag, skrivit klart historiauppsatsen och gjort matteläxa, ska läsa engelska innan jag lägger mej tänkte jag :)
Så idag har jag känt mej duktig, precis kommit in från en fin promenad tillsammans med Johanna :)   1.5 timmes gång = 9574 steg :O  Där ser man !   Mkt skratt och prat som vanligt. Vädigt mys! Johanna är nått alldeles extra :)) <3

Det bör också tilläggas att nacken inte gjort ont idag :)))  Imorrn är det skola igen, 2 lektioner, :)  Ska bolla lite ideer med Roger imorrn, :)  Great !    Sen blir det förhoppningsvis fint väder så jag kan dra ut och gå imorrn när jag kommer hem, awesome !    Nu väntar sängen och engelskaboken och ev ett avsnitt av förhäxad !
Haa det !

Dessutom saknar jag Halmstad 08 med mina knasiga kompisar just nu, är dem inte söta eller ? (:  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0