Ev söndrig nacke och söndrigt ben..

Eftersom många undrat vad som egentligen har hänt mej så tänkte jag berätta lite kort.

Carro och jag körde moppe på gamla vägen, asfalten tog slut så vi slirade på löst grus, jag slog i huvdet och fick mopeden över benet och Carro rullade några meter och har fått 2 sprickor i armen.
Jag haltar på vänsterbenet och har gryyyymt ont i min nacke just nu, ska ringa läkarna imorrn, så dem kan kolla på det.

Kul eftermiddag, eller inte..

måste dock säga att pappa var väldigt snäll igår, som lät mej kolla på tv med han och t.om bestämma vad vi skulle kolla på, jag satt mest i soffan med huvuvvärk och chockfrossade med filt, uscha.
Vaknade flera ggr i natt, en gång fick jag gå upp och ta värktablett, kunde knappt stå eller ligga på benet, kuuuul. benet är dock mkt bättre, kan nu gå rakt, haltar dock fortfarande men nacken är värst, kunde knappt åka bil med mamma hem från hovmantorp, gör cpigt ont.

Emil kan vara världens finaste lilla vän , :)))))))))))))))))) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0