:))

Positiv dag idag, började dock med att jag tog sönder min lykta, ajdå xD 
Men men, :)   Sen var det promenad på gympan med Haben, Kajsa, Emelie och Hiba ner till Kungsmad där de 3 förstnämda köpte fika :)  Lunchen var kortspel med 1/3 av klassen.   Matten gick kanon idag, matteläxan fixad och imorrn ska jag snacka betyg med Fiddedille :))
Herman var snäll och tyckte lite synd om mej xD  
Mkt skratt idag också med Emelie och Kajsa, sånt gillar man :)

När jag kom hem ringde ett ställe jag sökt jobb på och vill ha dit mej på intervju på onsdagkväll, känns skojsigt :)  Nära både mammas och pappas jobb så får jag det så kan det vara skönt att kunna åka hem med dem och liknande :)
Skojskoj om jag får det, peppar peppar ta i trä !

Har precis lagat mat, pyttipanna blev det med stekt ägg till , pappa uppskattade det och då känns det alltid extra bra :)
Dessutom är det hockey om en stund, 2-2 i matcher nu, krossa nu HV, ni har ett guld att försvara !
Sen blir det lite breaking dawn också, börjar bli riktigt intressant nu :)
Sen är det fredag imorrn, och det gör mej glad :D  Dessutom är nacken mkt bättre idag, pluspoäng på det asså, sen är det dans nästa helg, awesome ! 
Kan sjunga lite nu också, finally !! 
Awesome dag :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0