Uscha.

Föreställningar båda dagarna denna helgen, 2 föreställningar utan Eva. Det är så otroligt svårt att fatta, hon kommer aldrig mer att stå på en scen med oss, aldrig mer kommer hon att le mot oss eller dunka oss i ryggarna, MEN hon är med oss, hon sitter på en bänk och hejjar på oss, det vet vi att hon gör. <3 !
De kommande föreställningarna spelar defintivt för henne !

Men men, när vi kom ut dit så hade vi tyst minut för Eva, alla laddade på sina egna sätt genom det, jag satt mest och grät och grät. grät i 30 minuter i sträck. Kunde inte visa mig, var allt för ledsen, det var allt för jobbigt, trodde aldrig jag skulle fixa den föreställningen. Det var mkt hemskare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig att det skulle vara.   Som tur var så hade jag Amina, Lina, Hani och Emil som var snälla och törstade.   Hani är fining !<3   Han ser när han behövs och han ser när man är ledsen, Hani är bäst <3
Föreställningen gick så pass bra som den kunde ha gått, Tanja gjorde ett jättejobb som stand-in för Eva, men det fattades hela tiden någon, tårarna flödade när någon annan hoppade i Evas klänning och sjöng Evas låtar, något var fel, det fattas hela tiden någon för oss. <3 
Men ALL eloge till Patrik, som gick upp på scenen och körde sin grej och han gjorde det så FANTASTISKT ! Jag är så impad och stolt över att jag fått spela ihop med både Eva och patrik, som ställer upp för alla och som verkligen FÖRSÖKER ! HEJJA PATRIK! 

Efter föreställningen drog jag hem en kort stund för att sedan ta bussen med Simon till Martins nya lägenhet. Middag, trevligt sällskap, en film och en lång promenad  med sång var det jag behövde efter en sån hemsk eftermiddag och de gav mig det och mkt mer !  Vaknade i morse av att solen stekte mig i ansiktet, mysigt.  Simon snarkade dessutom igår natt, hördes lång väg ;)  Så vi käkade frukost, hjälpte Martin att flytta och sen drog jag på föreställning. Diggar din lägenhet Martin ;)
Föreställningen idag gick bra, jag var grymt taggad, konstigt med tanke på att jag var helt knäckt igår..
men allt gick bra, förutom att jag gjorde illa rumpan. ;)   Dessutom var det filminspelning idag också, får se hur tjock jag ser ut på filmen i år XD    Men det fattas fortfarande någon bland oss, det känns som att alla går runt och söker efter någong, alla håller på att repa sig men alla är fortfarande knäckta, det kommer ta tid att smälta detta men det känns verkligen som att någon fattas. Hon kommer ALLTID att fattas oss ! <3

Nu har jag käkat pizza :) gottit, ska ev ut och gå med Johanna sen, eller Carro om hon vill.  Vi får se vad som händer, annars går jag bara och lägger mig, är helt slut i hela kroppen efter idag, gav verkligen allt idag.   Hani och jag är med på slagsmålsscenen tillsammans, finns så otroligt mkt jag skulle kunna skriva om dagen och om Hani, men det platsar inte riktigt här.  
Imorgon gör jag en utflykt till stora Skruv.
Jag kommer gå vilse i denna " stora " by XD  HAHA :D

PUSS och KRÄM , vi hörs på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0