Tjockis

Föreställningen gick sämre idag, ljudet krabbade hela tiden och dessutom så började det brinna i en vagn och det var gryyyymt varmt. Jag glömde dricka ett tag så Sara blev yr.  inte bra.. hm.
Jag kom hem och käkade grillat och sen har jag slöat med popcorn och jordgubbar framför en bra film på femman.
Snart dax för sängen, tänkte stiga upp tidigt imorgon faktiskt så att jag ev hinner städa imorgon också och hinna fixa lite med mitt lilla arbete..
Sola ska jag göra imorgon också, sen kanske någon vill leka med mej ?  Simon ? Längesen jag lekte med Simon, känns som att det kanske är lite dax för det..

Idag har jag tänkt på alla gamla ord man hörde när man var yngre, alla glåpord som slängdes efter en, gravida tjejer, köttbakade Sara, tjockis, fetto, rullande fettberg.  
Idag känner jag mig tjock, därför tänker jag ge mej ut på en långpromenad imorgon eller en cykeltur för jag känner att jag behöver det, dock har jag ingen motivation alls och jag vet att det kommer bli värre nu när teatern har sin sista vecka med avslutningsfest + göteborg på detta och jag känner mig kass pågrund av det just nu...
jag behöver någon som faktiskt kan uppmuntra mig så att jag verkligen får ner siffrorna igen..
idag är jag tjockare än vanligt.. Jag är trött på människor som säger " jag är tjock " när de i själva verket är de smalaste människorna jag känner och har alltid varit det , de inser inte hur mkt det sårar, de förstår inte hur otroligt mkt tjockare man känner sig då, hur många extra kilon man slänger på dig själv, hur mkt man gråter inombords och utanpå senare.. jag orkar inte att folk ska gå runt och säga en massa på skoj, de anar inte hur mkt folk påverkas, hur mkt JAG påverkas och hur pass mkt tjockare jag känner mig.
jag är ledsen över det och jag hatar att det alltid är jag som är tjock och aldrig någon annan, det kommer alltid att vara jag som är tjock , ingen annan och jag känner mej inte alls omtyckt för den jag är idag.
grattis, nu kom tårar också.

nee, nu tycker jag att jag ska gå och lägga mej för nu blev det lite för bittern.
godnatt och sovgott alla smala , slanka och fina människor som kan äta precis vad de vill och hur mkt de vill utan att gå upp ett skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0