Studentfirande !

Simon och Timpan tog studenten igår, svårt att säga vem som var stoltast, deras mammor eller jag XD haha.
men men, grattis som faaan till dem !! De är så duktiga och värda detta ! <3
Dessutom tog Filip studenten igår med, dock hittade jag aldrig honom :/ Men grattis som fan till honom också ! ^^

Det hela började med att jag efter matteprovet,som gick skit, drog till Öjaby, sket i biologin vilket jag tydligen gjorde rätt i.
Hos moster var det full cirkus, allt var kaos, jag styrde iaf upp lite :D   Sen bytte man om och drog till Teknikum !  Jag var grymt nära på att börja gråta när Filip, Tim och sen Simon åkte ut, herregud vilket bölbarn jag är.
men jag var grymt stolt över mina släktingar !  Sen fick de massa blommor och grejer, Simon var iiiiiinte nykter XD
haha :D  De åkte flak och då åkte vi hem och fixade det sista, sen kom båda 2 i varsin cabbe :) 
Simon var roligast dock , kommer aldrig glömma att se han sån, jag blev så glad över att han var glad !  Sen var han kramsjuk och det gillar man :D:D  HAAHAHA det roliga var att Tims granne tyckte jag och Tim var lika :OOO Det har jag aldrig hört förr, men jag tar det som en komplimang ^^
Det blev mat, fika och sen träffade jag en gammal lekkamrat, Andre ^^ Trevlig som fan var han, söt var han också :)
Tims kompis Alexander var söt också.
Sen åkte jag och mamma hem, nästan sist.

Trevlig dag och kväll som satan, höll på att börja gråta hela dagen bara för att jag var så stolt. Herregud !
Sen somnade jag gått, blev lite vinglig på slutet där dock.

Simon och Timpan, jag älskar er, grattis till studenten ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0