Staden :)

Idag var det stan som gällde, skriva uppsägningspapper och lite sånt.
Sen drog jag ner på stan och köpte mej en tröja, linsvätska och fyllde på mitt busskort och dessutom bjöd mamma på lunch.  Kinabuffe :))   hääärligt gott !
Sen handlade vi mat också och bokade minibussen till den 6 Juli, hääärligt !  Nu känns det äntligen som att det är dax snart, lite drygt 1.5 vecka kvar :D (Y) Lite folk som inte var med förra året också vilket känns himla taggande !  Amina, Julia och Lina <3 !  Sen när jag kom hem pratade jag med facket, och sen drog jag ut i solen :) och nu är det snart middag, pappa grillar (Y) ! 
Sen är det lite volleyboll med lite vänner, kan dagen bli bättre ?
Nee, jag tror faktiskt inte det !

Ha en bra kväll !  Imorgon är det föreställning med grillning efteråt där ute och då blir det korv, flintastek med potatissallad och fruktsallad !  MUMMA !

SOLONG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0