Sommarlov imorrn ^^

Kände att jag ville ha ett inlägg till, blev för mkt text på samma ställe annars ;)
Idag vaknade man, illamående och huvudvärk, skooooooooj.
Skulle kolla film hela förmiddagen, jättebra när man har huvudvärk, men men :)
Fick reda på 2 betyg idag, VG i Psykologi A och MVG i Tyska steg 4 ^^   Kommer sakna Herman <3
Efter filmen drog jag faktiskt hem, köpte mej en pastasallad med mej hem till lunch, gottigt (Y)  Emil ringde och piggade upp på bussen, det var lite trevligt :)  sen piggade Simon upp mej efter provet imorgon på väg in till stan också, Tycker om grabbar, dem piggar alltid upp mej :D <3
Sen har jag kollat tv heeeeeeeeela dagen, det behövde jag, mådde som sagt inte bra.
Dessutom kom Simon på besök och öppnade sina presenter, han hade somnar kl 11 igår stackarn, han var trött ;) haha.
Så han öppnade sina presenter, han skulle ut idag istället :)   Men han gillade min present bäst, så veeem är en stolt lillasyster ?   JO jaaaag :D:D  Fickplunta går alltid hem tydligen, ;)  Han älskade den :D:D:D  haha :D
Har ätit idag också och nu kollar jag på Comedy Channel som vanligt :D  ska sova om någon timme eller nått, är dödstrött och imorgon är det skolavslutning :D  Kyrka och askelyckan, har inget problem med att dra till kyrkan kl 8 på morgonen, tycker det är mysigt :) 
Har dock inte fått resultatet från provet igår än, det grämmer mej..

Sen är det sommarlov med jobb, teater, göteborg, tältning och massa sol b.la.  Det tycker jag om för jag är sjuuuukt pepp på sommarlov nu !   SEN då börjar jag fan 3:an, om jag har åldersnojja och ångest ?  Räkna med det !
Meeen, det finns positiva saker med hösten också :D:D

Gute Nacht !

Kommentarer
Postat av: Sara sjuk

Vem kommer inte sakna Hermann?! <3 för alltid i våra hjärtan

2009-06-11 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0