R.I.P

Fick världens hemskaste besked för ca 5 minuter sen..
Eva Swärdell-Dahlberg dog i natt... kännt henne sen jag var 12.
Det är ännu oklart vad som ska göras vad gäller Robin Hood, med tanke på hennes omfattande roll så är det osäkert i nuläget...  det kommer kännas grymt konstigt att stå på scen utan Eva, hon har alltid funnits där, alltid peppat alla och det är alltid hon som får alla att skratta, jag hör hennes skratt ringande i mina öron just nu.
Nu när chocken lagt sig kommer tårarna, jag tänker på hennes humor, hennes humör, hennes livsglädje och hennes förmåga att få alla att känna sig omtyckta, jag tänker på hennes man, Claes som är en helt underbar person och lilla Jacob, 14 år gammal som förlorat sin mamma i natt, det är så oerhört orättvist, hennes svåger Patrik tänker jag också på. så orättvist att ett liv ska tas ifrån ens familj innan hon ens nått medelåldern,
jag är så arg samtidigt som jag är så oerhört ledsen, jag gråter och jag kände inte ens Eva så värst bra, men jag kommer verkligen att sakna henne. Lördag kommer inte bli rolig, vet inte ens om det blir någon föreställning i nuläget, vet ingenting. Det kommer kännas helt fel att köra utan henne, hon hör till där ute. Eva kommer alltid att ha en plats där ute, oavsett. 

Eva, vi älskar dig, <3     R.I.P Eva Swärdell-Dahlberg.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

det är ofattbart, men vi klarar detta tsm<3 och när det gäller teatern så är allt redan fixat, men det kmr kännas svårt att göra det utan våran underbara eva<3

2009-06-10 @ 15:03:23
URL: http://amandaspang.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0