promenix :)

Som jag sa i förra inlägget så skulle det inte hända så mkt idag, jag kollade på björnbröder 2 och grät en skvätt. den filmen är så fin !  Sen käkade jag kebabtallrik innan jag drog på en riktigt långpromenad med Johanna, pratade om ditt och datt som händer runt oss, den tjejen asså, jag säger då det :)  <33
Sen hämtade vi upp Joakim också och språkade med honom, dumma honom som tror att man är bakis trots att jag är grymt pigg trots förkylning ;)  Carro hängde med oss lite med och om någon var bakis idag så var det fan hon, herregud vilket humör hon hade ! :P  haha.
Sen lämnade jag av Johanna och sen kände jag mej faktiskt lite tvungen att ringa till Simon&Martin och be lite om ursäkt för igår, språkade med dem så hela vägen hem tog 30 min :O  och dem är snälla som saknar mej :) haha.
Sen är Simon väldigt mkt snäll mot mej så att han gör att jag nästan börjar storlipa XD  Först Johanna igår och sen Simon idag, jisses säger jag bara !
Nu är jag hemma igen, pratar med folk på msn och dricker massa vatten, har varit grymt törstig hela dagen idag och NEJ jag är INTE bakis tack så mkt :) haha. 

Imorgon är det föreställning, det tycker jag om för jag saknar folket där, helt sjukt att man kan sakna folk när man sågs för 1 vecka sen, men så är det :)  får se vad som händer på kvällen imorgon sen, förmodligen ta det lugnt eftersom jag ska upp kl 6 för att ta bussen vid 7 :O   herregud döda mej ! 
GODNATT !

Kommentarer
Postat av: carro

humöret var`posetivt eller nagativt?

2009-06-21 @ 00:30:44
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0