Mååååndag :)

Idag är det måndag, vaknade ganska tidigt idag faktiskt, steg upp kl 10 och då var det full fart på mig, starta diskmaskinen, fixa med projektarbetet och äta frukost som bestod av baguetthalvor med skinka och jordgubbar med mjölk och socker från vårat eget land :)  Gottigt !
Vad händer idag då?
Joo, smålandsposten ska faktiskt ringa idag, och sen ska jag köra igång en maskintvätt när diskmaskinen har diskat klart och sen ska jag plugga teori i solen :)) 
Ikväll vet jag inte vad som händer, orkar dock inte vara hemma idag för då går dagarna alldeles för segt.. någon som vill leka med mej?

nehe, nu ska jag borsta tänderna och borsta håret och sen ska jag göra teori och schteeeka i solen :)
Ha en bra dag, kanske hörs ikväll sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0