JOAKIM 18 ÅR ! <3

GRATTIS JOAKIM SOM FYLLER 18 ÅR IDAG DEN 25 JUNI ! HELT GALET VERKLIGEN ! ¨

Du är så otroligt mysig vännen, alla dagar vi spenderat tillsammans, alla promenader då vi egentligen pratat om allt och ingenting, dagen på biblioteket med organtröjan XD , lisebergsresan med bussen påvägen hem med pennan, konfirmationen, sofforna i församlignshemmet, boda borg, den 22 oktober då jag fick en bästa vän 4 år i år, lajtpunkt, kycklingarna på elljusspåret, alla dagar vi har haft hos varandra, "pluggdagen", alla våra nätter vi har haft då vi bara varit ute och snackat till 4 på morgonen <3, din bitch, du är billigare än en hora, alla gbbombningar på lunarstorm, kvällen i räppe <3, alla dagar med magnus och carro, alla skratt vi delar, alla knuffar vi delar, min skadade rygg, alla våra riktigt tråkiga skämt som bara vi fattar, alla mopedturer, alla cykelturer, fiskedagen efter bråket, alla bråk vi haft som varit i max 12 timmar, alla sånger, segerlåten, CANDIDE, alla dagar på berget, SJ-JS , mina sånguppvisningar, robin hood, kubb, konfalägret med harald och när Donk skrämde skiten ur oss, nattgudtjänsten med magen..  lyktstolpar, " Är de seriekopplade eller parallelkopplade "  ( en av våra intelligenta nätter XD )

herregud, vi har gjort så grymt mkt och så grymt mkt mer än det som står där.  Jag kommer ihåg det du sa när vi precis hade konfimerats, : " Jaha, nu har vi gjort detta också ";  vi har verkligen gjort så grymt mkt ihop och jag hoppas verkligen att vi kommer göra så mkt mer. 

Dina skratt, våra smågnabb, dina kramar, ditt sätt att säga mitt namn är verkligen det jag älskar mest med dig, ingen får mej att må så pass bra som du kan få mej att göra.  Du har gett mej så otroligt mkt bättre självkänsla så du anar inte, jag tycker om mig själv tack vare dig och dessutom tycker jag om det faktumet att jag inte är rädd för att vara mej själv med dig, allting kommer så pass naturligt,jag behöver inte skämmas över någonting och jag älskar det faktumet att du är den ENDA som vet precis ALLT om mig, det är ingen som känner mig som du gör, alla mina tankar och alla känslor som jag har känner du till och du ser när jag är ledsen, du ser när jag är arg och när jag är ledsen, Jag behöver inte berätta allt, du kan läsa mig så pass bra att du ser det på mig och du vet också exakt vad jag tänker.
Du är så otroligt smart, så otroligt snäll, så söt, så ärlig, så rättfram och så pass sårbar att du är underbar i mina ögon och glöm inte bort att du är värdefull. Du är speciell, glöm aldrig att du är och kommer alltid att vara min enda ljuspunkt som jag har förutom sången!

Jag älskar dig, <3

Kommentarer
Postat av: carro

naaaaw :)

2009-06-26 @ 00:12:30
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0