It's you that make me sing

Idag har jag mest legat i sängen efter skolan, grymt skönt att slippa göra någonting, dock ska jag nog skriva Rogers skit lite snabbt, så kan jag känna mej nöjd sen :) Det kommer göras framför tvn dock, framför comedy channel :) 
Sen ska jag sova, sovmorgon till 8.20 imorgon, kuuuuuuuul när man ändå måste upp tidigt.
Hm, vad händer mer imorgon ?
Vill leka, antingen med Carro och Johanna , eller med Simon. Jag vet inte varför, men känner mej sällskapssjuk och då är det de man vänder sig till, tyvärr.

It's you that make me sing though

Dessutom ska jag och Emil ev hitta på nått skoj tillsammans någondag, en av mina drömmar går då i uppfyllelse, Emil är snäll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0