Helgen

Helgen kunde varit bättre men också sämre. Fredags tog jag det lugnt, helt slut efter en jobbig vecka, igår var det 40 års kalas hos Kjelle, det kunde varit tråkigare faktiskt men det var segt men Max och Tim livade upp stämningen, Tim är söt (A)   Sen kom jag hem runt 12 igår, då drog jag ut med mina grabbar, Carro, Totte och Tobbe. Dock var jag inte alls på humör vilket många säkert märkte, hade behövt mina grabbar för mig själv men det blir så allt mer sällan, tråk.
Sen drog jag hem och sov.  Skulle kunna skriva hur mkt som helst om dagen igår egentligen, men jag vill inte, det är inte bra att skriva för mkt heller, men det kunde bli mkt.

Idag är det föreställning kl 3, blir hämtad om 1 timme så åker vi dit sen, är inte ett skit taggad , orkar inte komma in i den där bubblan igen. Men det som känns skönt iår är att jag kommer verkligen överrens med alla, förra året kändes det lite halvt om halvt utanför, men i år är alla verkligen inne i att vilket känns helt jäkla fantastiskt !  Dock vet jag inte om jag orkar den bubblan idag, har mensvärk och dessutom så blir jag alltid ledsen när bubblan löses upp och det dröjer en hel vecka innan man får vara tillsammans igen, det suger.
men men, det ska ändå bli kul att åka dit och få umgås på ett sätt, för jag har saknat vissa folk grymt mkt, särskilt Maddes och mina tråkiga skämt,och Aminas skratt :) haha.
Nehe, nu ska jag faktiskt proppa i mej lite godis och kolla film en stund innan jag sticker iväg :)
Wish me luck !  ( obs, alla som säger att andra föreställningen är svårast, har helt fel, den första och sista är svårast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0