Försovning XD

Försov mig imorse, klockan ville inte ringa :O  Dumma den !
Men men, :)   Fick ett arbete i historian idag som ska redovisas till hösten, skooooooj. Varför säger de såna saker nu precis innan vi ska gå på sommarlov ? Vf kan dem inte låta oss få vila hjärnan i lugn och ro? Så nu måste vi läsa en bok över sommarlovet, som vi sen ska ha semenarium om i smågrupper, roligt Johan, tack !
Fick dessutom reda på idag att jag ska ha Roger som handledare iallafall, både jag och Roger är skitsura på skolledningen, jävla nötter !  Aja, så det känns bra !  Dock vill han ha in projektplanen och tidsplanen innan sommarlovet, tyckte jag inte om , Men han sa att jag inte behövde om jag inte ville men att det kunde vara bra. Vad förväntar sig lärare när de säger att man inte måste men att det skulle vara bra ? Förstår de inte att man får dåligt samvete om man inte gör det då?  herregud.

Simon har bal idag, så jag drog bort till hans mamma och tog ett finfint kort på honom, finns på bdb.   Han var jättestilig, blev nästan tårögd när jag fick se honom, stora lilla fina Simon <3
Sen kom mormor på middag, myspys.
Och kan ni tänka er, ? Jag har dessutom skrivit klart min psykologi idag :O  Så nu slipper jag den imorgon, då kan jag promenera och jag kan skriva rogers skit som han ville ha !
SEN är det bara 1 matteprov kvar, sen är jag sommarlovsledig ! Grymt skönt :)

Dessutom ska man träffa Holländare och Kjelles släkt och vänner på lördag, kan bli trevligt, Hoppas Tim är där också så man kan språka lite med honom, han är trevlig :)  måste städa här i helgen med, här ser ut som fan rent ut sagt !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0