Faith - Midsommar 09 !

Midsommar 09 blev betydligt bättre än vad jag trodde att det skulle bli !
Steg upp runt 10 , fick i mej lite frukost och kände mej faktiskt riktigt pigg trots förkylning så jag gjorde mej i ordning och peppade till Robin Hood XD  haha.  Sen kom Johanna förbi med sina grejer strax innan 2 och jag fixade mitt hår och sen drog vi till parken för lite hederligt midsommarfirande där :)  Riktigt mysigt, dock dansar jag aldrig runt midsommarstången, det är en av mina oskrivna regler ;)   Madde och Roger var där en stund också, trevligt trevligt :)
haha, Maja och Michelle kan ju vara världens sötaste små ungar också , blev lite kära i dem måste jag säga ;)
Sen så drog jag, Johanna och i sällskap av Joakim hem till mej en snabbis för att försöka rätta till mitt sabbade hår och hämta grejer innan vi började våran låååånga cykelutflykt till Magnus hus :) 
Där var redan de flersta folket så då snackade vi med dem en stund innan vi drog in för att rensa jordgubbar och bara prata, och sen grillade vi :)   MKT prat och SKRATT under tiden också innan sjöön väntade, där var mysigt :) 
Sen sabbade Magnus min kväll lite, men det sket jag i sen ;) 
Hade mysigt prat med Magnus på vägen upp till huset igen, och det blev inget snack om mej vilket var skööönt :) 
Magnus är bra, <3  
Sen blev det jordgubbar och inomhusvistelse, men det var mysigt :') 
dock suger jag på guitarhero XD haha.
Dessutom har jag faktiskt lite ont i min nacke också, haha.
Sen runt 1 tiden drog jag, johanna, joakim och linus hem på cyklen, så vi sa hejdå till Magnus, Alle, Nikkie, Simon, Tove, Emma, Stefanie, Eric, Dahlgren, Viktor och Simone och drog hem.

Tack för en trevlig midsommar allihopa !  En av mina bättre midsommrar om jag ska vara ärlig ;) haha.
Idag ska jag bara ta det lugnt, är fortfarande sjuk så ska vila upp mej inför föreställningen imorgon, jag har dock absolut ingenting att klaga på för att idag, är jag fanimej gladast av allihopa !! :D
Sometimes, you just gotta have a little faith ! <3

Johanna, du är så jäkla bra, jag älskar dig, <3 !


Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig med :)

är glad för din skull vännen <3

2009-06-20 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0