Erkältet.

Förkyld är jag, dock kan jag säga att jag piggnat till lite nu ikväll ändå. Så förhoppningsvis är jag inte helt död inför min träningsdag imorgon !  Vet dock inte hur länge det håller på.. börjar 11 iaf, dum tid.  men jag ska hälsa på pappa innan tror jag :)    Herregud. Legat och nyst, hostat, druckit massa choklad och vatten heeeeeeeeela dagen.  Har ingen feber dock men det har jag ju typ aldrig så.
Ikväll har jag käkat soppa, fan vad gott det var med något riktigt varmt ! Sen har jag duschat och kollat comedy channel hela kvällen typ, dock skulle jag sova nu, men fastnade på datorn istället och lär göra det ett tag till tror jag.
Så grymt opepp inför imorgon, egentligen hade jag velat ha en dag till hemma för att bli riktigt kry tills på midsommar men så är det.
Midsommar är iaf fixat förmodligen, grilla lite hos Magnus med trevligt folk, hoppas jag är tillräckligt frisk :)
kul att jag vet iaf vart jag kan ta vägen !

Just nu knarkar jag halstabletter och lamar runt på msn, halstabletterna ska lätt följa med mej imorgon inklusive vattenflaska !  Vi är sammanlänkade just nu ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0