:)

Föreställningen igår gick super, även om det var gryyyyymt varmt !
Mormor var där och tittade så jag fick lite blommor och eftersom mormor är mera snäll ska jag få lite pengar av henne också :)   Kan vara bra !  Morfar kom dock inte, han orkade inte med värmen för sitt hjärta vilket var ett bra beslut, bättre att morfar mår bra än att han äventyrar sin hälsa :)
Mormor tyckte det var bra iaf ! 
Sen skulle vissa av oss grilla och ha lite mysigt och svar ja, det blev lyckat måste jag säga :))  Det är verkligen så , utan er skulle jag aldrig orka med hela hösten och vintern, ni lyser upp ! jag älskar er ! <3 
Liseberg om en vecka kommer bli underbart med de flesta av er, kommer bli great !
Om en vecka är det över.. känns massa knas..

Var hemma runt 1 så sen gick jag och la mej för var helt slut  i huvve efter värme och så vidare hela dagen.
Idag är det föreställning igen, Cecilia kommer ev idag eller så kommer hon nästa helg.  Myspys !  Hon tycker jag om :)
Det ska bli grymt varmt där idag, varmare än igår, så jag hoppas verkligen att det blåser som det gjorde igår annars kommer många att svimma :S   Sen får vi se vad som händer ikväll...
imorgon ska smålandsposten ringa iaf, ;)

Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0