Akropolis :)

Akropolis med några tjejer i klassen idag, och Elias XD
hahaha :D  men det var väldigt trevligt med gott sällskap och god mat :)
Nu har jag varit hemma en stund, funderar på morgondagen, funderar över mitt sommarlov och allt möjligt skit som gör mej glad och pepp samtidigt ledsen, hejja !
Men men :)
Hittat ny bra musik, Dead by april <3   Helt min typ av musik.
Föreställning imorgon som sagt, kramar till tusen imorgon,. undrar vad som är värst. många kramar eller inga kramar alls ?   För många kramar kan leda till att jag aldrig slutar gråta. Men det lär vi se imorgon.
Jag vet precis vart jag ska gå imorgon iaf om jag är där tidigt. Jag ska återuppleva gamla minnen, minnas Cissi och jag ska sitta där, SJÄLV, gråta en skvätt och låta folk sakna mig lite. För jag behöver att folk inte tar mej förgivet, alla kommer alltid till mej med sina problem och vissa vill man lyssna på, helt klart.
Men ibland blir jag så trött på att alla småproblem läggs på mej vilket gör att jag inte kan ta itur med mitt eget skit..
men aja. Det är vad jag ska göra imorgon, och förhoppningsvis gör jag en okej föreställning,
Sara, Josefine, Vickan och Stina kanske kommer och kollar någon helg också, hade vatt skoj ^^
Sen hoppas jag på sol imorgon, så att jag kan dra till berget en stund, skriva lite och få vara där och tänka lite. Jag behöver den tiden lite :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Akropolis var mycket trevligt :D får göras om (: stackars lilla Elias ; / men tror ha nhade det rätt trevligt ändå;)

2009-06-16 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0