Ajdå.

Hola, ursäkta min frånvaro men jag har spenderat mina senaste 30 timmar på jobb och när jag är klar där är jag på tok för trött för att spendera tid framför datorn. Jag somnar typ så fort jag kommit hem och ätit.

Iaf så gick föreställningen kanon i söndags, vi fick sätta in extra stolar, helt sjukt !  Men väldigt skoj.
Som sagt har jag jobbat, dock fungerar ingenting där och de har sjuuukt konstiga regler som bryter mot LO och allt möjligt skit så pappa ska ringa och tjabba med dem imorgon så imorgon är jag ledig. Eller ledig och ledig det blir teori plugg istället nu när jag äntligen får tid ! 
Dessutom ska jag hitta lite tid till att steka imorgon om det är fint väder hade jag tänkt :)
Men men, snart är det helg, 2 föreställningar till.
Liseberg är ev bestämt nu till den 6 Juli, hade varit awesome att ha den dagen för det är alltså om lite drygt 1.5 vecka så dax att fixa med bil och så vidare snart. Kommer bli riktigt skoj skulle jag tro !

Nu är jag dock sjuk trött, bara sa att alla vet så stänger jag av mobilen i natt / imorgon på morgonen för att ingen ska ringa till mej från ´jobbet och tjabba, så den är av fram till ca 11.00,  därefter svarar jag endast om jag känner igen numret.   Så svarar jag inte i natt och imorgon så är det därför ! :)
Sådär ja,då var denna uppdateringen färdig och nu ska jag faktiskt dra härifrån och vila mej, jobbat 10 timmar idag och steg upp kl 6, uscha.  

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0