You never said it would be this hard.

Hej hopp !  Idag har som sagt städat övervåningen och jag har även varit ute på en springrunda med lilla Ida :)  Hon ville följa med och skulle ändå ut och springa så vi drog först upp och fixade med hennes häst och sen sprang vi lite på feetvägen :)  jag klarade dagens mål vilket jag är jädrigt stolt över ! 
Sen drog vi till macken för jag skulle handla lite och sen handlade vi kall dricka och språkade med Tove en stund. :)

Jag har nu duschat och har balsamkur i håret, mormor ringde en stund och pratade med mig, hon är mysig och jag saknar henne en smula :')   Ska strax äta, ska laga lite soppa till kvällsmat :)  Sen ska jag tvätta ur balsamkuren och mest ta det lugnt ikväll med saltade popcorn och film, imorgon är det bio med Juliathefreak :) mysigt !
Har ni hört Daughtrys nya album som släptes igår ? HERREGUD !  Jag älskar det, dock är jag Daghtryfreak men den är underbar, dock är ingen låt som " Used to " men det är suveränt album !
LYSSNA för fan !

Varför kan aldrig invandrarkillar låta mig vara ? :S  Nu är det en på bdb som vill bli tillsammans med mej utan att ens känna mig, herregud. Varför kan inte vanliga killar som jag tycker om gilla mig, varför ska alltid invandrare ha mitt nr eller gamla pensionärer med rullator ? :S:S  TRÖTT JAG bLIR !

Jag saknar bastian, jag saknar hans fina ord i mitt öra, hans kyssar som kändes långt ner i mellangärdet och hans rygg, hans nacke och jag saknar honom. Jag saknar honom då vi var i köket och jag saknar att höra hans röst. Ingen sa någonsin att det skulle bli så svårt att släppa någon som påverkat en människa så starkt, han var den första som sa att han tyckte om mig, han var den första som tyckte om mig efter 5 timmar, han var den första som sa att han älskade mig.
Han är den första som lyckats lyfta mig.  Och jag saknar honom i perioder. Ingen sa att det skulle bli så svårt.
Jag borde lyssnat, folk varnade mig för honom, jag borde lyssnat, jag borde aldrig kysst honom. I should have walked away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0