uppdatering.

Det var ett tag sen hörni, jag har iaf umgåtts med Julia, torsdagen blev kanon !  bio med världens bästa film, det är ingen vanlig harry potter film vilket gör den magisk ! Jag blev heeeelt såld och jag hoppas att de kommande 2 filmerna blir likadana för denna filmen, herregud ! Jag blev helt lyrisk efter att jag sett den så kolla in den filmen !
Skådespelarna är fantastiska, Tom Felton är fantastisk i de få scenerna han är med i, Rons skämt lyser upp och man riktigt ser smärtan i kärleken och DET ska de ha en stor eloge för !!! <33
Sen drog vi hem och gjorde kvällsmat med en massa prat, sen filmer med massa popcorn ! Julia är magnifik och hon gör att världen inte är lika ensam ! <33


Fredagen blev mys med Simon och Martin, dessa grabbar, det finns inga ord. Massa prat om allt och ingenting, de är så himla bra på att muntra upp mig trots att man inte behöver det så blir man alltid så pigg och glad med dem !
De är kärlek <3
Dock är jag kanske inte så snäll alla ggr, jag har fortfarande svårt att se dig i ögonen, något som jag vet att du märker. Och jag är ledsen för det, men det kommer försvinna. Du är värdefull, <3
Lördagen och idag har spenderats i sängen med massa film, orkar inget annat.
har dessutom fixat spotify, dock vet jag inte vad som händer imorgon och jag är grymt opepp på att lägga mig förtillfället. Men det blir det väl sen iaf, har haft sällskap av min katt i natt, vilket uppskattas eftersom jag känner mig helt off. Saknar mamsen och papsen.   pleasecomehome.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0