trött

Nu ska jag strax sova, kommer bli en lång dag imorgon och en lååång men förhoppningsvis väldigt rolig helg.
Det suger dock att det ska ha gått så fort, kommer verkligen att sakna alla där ute, vi är ett sånt härligt gäng nu. Jag har t.om lärt mig att tycka om Oscar, herregud.
uscha, hoppas att helgen blir fin :)

Imorgon ska jag som sagt städa hela övervåningen så den blir ren, damma, skura och rensa i mitt rum. Dax för det och det kommer bli superfint när jag är klar och jag kommer känna mig nööjd :) Dessutom ska nedervåningen dammsugas och eventuellt också städas om jag orkar och om jag har tid ^^
haha,
nu ikväll blev det mest slappande med datorn, tvn och åt även jordgubbar.  Sen blev det liiite tid med Joakim, Johanna och Carro. Skojjigt.

nehe ni , nu väntar strax sängen, var ju uppe tidigt idag och dessutom är jag slut av värmen.
Tänkt på att jag börjat blogga mkt nu , herregud :O  flera ggr om dagen!  Sjukt !
Aja, godnatt allihopa så hörs vi imorgon :))

jag stör mig lite men vågar inte säga nått, vågar inte skapa en onödig dispyt som jag egentligen själv höll på att skapa när jag började, men jag stör mig. Kan ni inte bara hålla mun ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0