telefonsamtal

Onsdagenspromenixen med Simon var angenäm, vad jag saknat den pojken asså !  herregud, jag är verkligen beroende av ALLA mina pojkar, lite stört.
Jag har 6 pojkar som verkligen behövs i min värld, ganska frustrerande att man är beroende med tanke på att vissa av dem träffas man allt för sällan.. :/  Aja, Simon hade trevligt och pratade om allt möjligt, och igår var det promenad med honom och Carro, haha vi kom bort från varandra ett tag hur man nu lyckas med det i Gemla är fan ett mysterium XD haha, sen var vi nere vid mullavad och åt lite godis som vi hade med oss hemifrån mej , mysigt :)
haha, dagens skämt var när jag och Simon diskuterade raggningsrepliker :

Simon:  Jag har en hästens hemma, du ska inte komma hem till mig och titta på den ?
Sara ( om man har hästens )  : Du ska inte med hem till mig och gnägga lite ?

HAHAHA, vi dog XD



Idag var det stan, gjorde inte så mkt där egentligen, skulle säga upp ett bankkonto och hämta biobiljetter men bion öppnade kl 5 så jag fick åka hem en stund igen och vara sur men det löste sig :) Så på torsdag ska jag och Julia på bio och som de töntar vi är ska vi se den nya Harry Potter filmen som jag faktiskt väntat på ganska länge,
dessutom är det endast 4 månader kvar till NEW MOON ! Jag längtar :))))) 
Så på torsdag går jag och Julia på bio och sen sover hon här, myspys :) fruktsallad tror jag allt att det blir på kvällen också. <3  
Sen kommer Carro hit någongång i veckan på Maraton av O.C och sen kommer kanske Pellis också någon dag, mysigt :))
Jag har fortfarande lediga platser på inbokningslistan, känner du att du vill komma och mys med mig , i alla dess former ;)  , så är du välkommen att skicka ett sms : 0733-820680   , Hoppas någon hör av sig iaf.

Dessutom ringde bror när jag var på stan idag, han var pissfull kl halv 12 på dagen, skooooooj. Men han är iaf trevlig när han är full, han är fin och jag älskar honom :') <3

Nehe, nu ska jag snart äta lite mat och sen mysa framför datorn med en film ikväll faktiskt, :)
TJINGELING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0