Svider i magen, julen 08 <2

Hoj Hoj !
Idag hade jag huvudvärk i typ, 3 timmar, sen gick det över efter lite mat och huvudvärkstablett så det var skööönt !
Så det blev lite körkortsteori och dammsugande av mitt rum, (Y)
Egentligen så skulle ag sprungit en runda idag men det började åska och blixtra och jag blev sjuuuukt rädd för hela huset skakade :S:S  Läskigt !
Så jag försökte slappna av i min säng med bok, blev typ 4 timmar ;) haha. men men :)
Sen kom Carro en stund och hjälpte mig med den nya designen, vad tycks ? :)
Ska leka lite med Ida en stund ikväll, länge sen jag var med henne och jag saknar hennes närvaro ganska mkt. Hon behövs för att göra den cirklen komplett: Sara, Ida, Martin, Simon och Anton. Vi hade faktiskt ganska skoj !  Halmstad 08 <3
Så vi får väl se vad vi hittar på, ska inte vara där så länge dock för Ida ska upp tidigt imorgon.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, städa resten av övervåningen tror jag, här är ganska skitigt och jag ska definitivt ge mig ut och springa om det inte regnar ! Jag har längtat efter det hur länge som helst verkligen.
Sen på torsdag blir det bio med Julia och sen sover fina flickan här hos mig :)  trevlans !  Får se vad som händer i helgen, jag vet vad jag vill göra iaf :)  Jag vill ha lite grabbar i min vardag.

Det svider lite i magen på mig idag, känner mig ensam och dessutom har jag fått en glädje som är svår att släppa, det känns som nervositet, välmående och som att göra någonting för första gången. Jag vet inte riktigt, men det börjar närma sig den tiden på året då allting är så himla fridfullt och fint på något sätt. Då det känns lite extra i magen pågrund av glädjen den tiden ger, minnen kommer tillbaka och man minns och man glädjer sig, det är helt underbart  och ag älskar det !  Julen 08 är en tid av ren lycka, julklapparna då var oslagbara, jag vill ha en likadan.
Jag känner mej lite ensam idag faktiskt, trots musik på högsta volym känner jag min lite ensam och sällskapssjuk. Jag vill ha lite grabbignärhet just nu, men jag hittar ingen och Joakim umgås med Carro och Johanna vilket jag inte kände för idag, Simon är i Halmstad, Martin ska jobba imorgon, Hani är inte hemma och Emil är i Skruv. Inte ens brossan är hemma.  Great.
 

Nehe, nu ska jag äta lite innan jag drar till Ida. Undrar vad jag hittar att äta, är inte direkt sugen på något egentligen men jag är hungrig så jag får hitta mej något :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0