Sömn.

Sömn blev det ju inte så mkt av i natt precis, sov hos Johanna igen tillsammans med Carro och Joakim. Vi somnade väl runt halv 4 . Dock lyckades vi allihopa sova i samma säng i natt XD haha.
Skratt blev det dock en massa innan vi somnade och man kan säga att som vanligt är det jag som skämmer ut mig mest XD haha. 
Vissa saker var dock... knas. Jag blev full i skratt, jag blev glad och jag vet inte. Allting kom på en och samma gång.
Dessutom hade jag en sån typisk dag då jag var närhetsrädd. Ville absolut inte ha kram och ville inte ha Carro så pjass nära som hon var ;) haha.

Skulle stiga upp vid 7 för Johanna skulle till sjukgymnasten men eftersom jag egentligen skulle pluggat teori med Ida idag så drog jag hem och sov lite till istället och sen när jag vaknade hade vi ingen ström.. :/  Så det blev dusch i mörket, teori och frukost för min del. Dock ingen Ida för det tänkte nog ingen av oss på sen. Dessutom har jag börjat läsa Harry Potter - Dödsrelikerna nu igen på gott och ont. Ont eftersom jag kommer jämnföra med de nästkommande filmerna isåfall och gott för att det är den bästa av dem !
Sen blev jag svintrött igen så jag gick och la mig 2.5 timme till vilket var bra för jag frös. Nu är jag pigg och mamma är och hämtar pizza. Gott (Y)
Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle tro att jag är hemma i natt för första gången på väldigt länge. XD haha. Kanske blir det en promenad senare ikväll eller ska jag kolla film. Vi får väl se :)
Imorgon blir det iaf en jädra massa teori och cykling eller promenad.

Dessutom fyller Timpan / Ludde 19 år idag, grattis till honom :) !
Adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0