Saknar

Igår var en lugn dag, en halvdag med Simone där vi snackade och kollade gamla fotoalbum, myspys.
Sen kom Carro till mig en stund, chokladpudding, jordgubbar och en film blev det, skojjigt :) bortsett från att vissa av mina tangenter börjar dampa lite smått :S  MIN DATOR FÅR INTE GÅ SÖNDER ! Det är min käraste ägodel... :(
Aja, sen somnade jag ganska gott igår med spänningshuvvevärk.
Tror ni inte att jag vaknar med huvvevärk idag också bara för det ?
ÅÅÅÅÅÅH, denna dagen kommer bli sämst för det, aja, jag får väl försöka göra det bästa av situationen och försöka ta mig ut senare idag. Idag ska jag iaf få i mej lite riktig mat, det var jag kass på igår,

Dessutom så saknar jag en av mina bästa vänner, jag saknar Martin. Det är dumt när han ska jobba hela veckorna för då syns man alldeles för sällan..:( <3
Sen är Simon i Halmstad IGEN, bajs på honom, han är aldrig hemma...
sen jobbar båda Joakim och Johanna, det är också massa sug på det.
pkfpergfkrgrek
folk får sluta upp med sånt, de ska umgås med mej istället ;)

nehe, nu har jag huvudvärk och ska låta den här dumburken vara lite, ska läsa lite istället och laga mat och ev kolla på en film :)

PUSS på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0