Rent och fint :)

Igår städade jag övervåningen och idag har jag ägnat ca 3 timmar åt att tvätt och att städa nedervåningen och Simone kom förbi en stund. Hon är mysig ! . Heeelt sjukt vad skitit det var innan jag städade ! Men nu är det rent och fint iaf tills mamma och pappa kommer hem igen :)
Resten av dagen idag ska jag bara ta det lugnt, kolla comedychannel, läsa lite och sen ska jag nog sova lite tidigare idag :)   Ida kommer över sen en sväng och visa henne lite saker, sen ska mormor ringa ikväll också. Trevlans !  Får se om mamma och pappa ringer idag, förmodligen gör de det eftersom de inte ringde igår ;) haha.

Jag har faktiskt lärt mig en sak dessa 2 dagar, jag har lärt mig hur man byter dammsugarpåse, grattis till mig ;) haha.
Nee, nu är jag helt slut så nu ska jag bege mig till macken och köpa mig något gott tjock som jag är ;)
och sen ska jag laga lite mat också.
Imorgon blir det förmodligen lunch med mormor, sen drar jag dit efter natten. Fredag blir det körkortsteori !

Adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0