piggelin

Idag var det föreställning på schemat, allt gick bra, dock började det åska och blixtra som FAN så vi fick pausa en stund. Fyfan, hälften var skiträdda och började gråta. Värsta paniken utbröt.  Jag är ganska lugn när det gäller åska men när man ser att blixtrarna skiftar färg, då är man fan inte så kaxig längre ska jag säga :S:S
Givetvis, blev Amina kissnödig, så vi fick springa ner med henne till stugan när det var VÄRSTA SKYFALLET ! Vi blev en aning blöta när vi sprang i alla pölar och i strilande regn XD  haha.
Jag fick ett ljus av Cecilia idag och godis av Madde och Hanna :)  tackar vad fina ni är ! <3

Sen åkte jag hem, helt slut och satte på en film.  Nu ska jag strax skriva lite kort, ska skänka bort varsin ros till de finaste människorna där ute imorgon, det känns så sjukt vemodigt att sluta imorgon. Alla är ett samlat gäng verkligen, kommer sakna alla :/ <3

Ska upp kl 9 imorgon så egentligen så borde jag sova nu, men rövhatt att jag inte kan sova för att jag är aspigg trots att jag inte sovit ordentligt på 5 dagar så kan jag ändå inte sova, det går inte. Aja. Imorgon skriver jag inget för det är som sagt sista föreställningen och efter det är det avslutningsfest. :))
Dessutom kommer jag inte att skriva på måndag heller, får då är det GÖTEbORG med de bästa <3
hörs på tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0