Måttband :)

Igår drog jag som sagt till mormor, men innan dess så var vi på citygross, plantagen och lite så :)  Dessutom bjöd mormor på lunch på Akropolis ! (Y)  väldigt mysigt !  Sen på kvällen gjorde vi egentligen inte så mkt, kollade på film från studenten dock, LUDDE <3  La mig tidigt men somnade inte,
vaknade halv 11 och duschade, åt ett ägg, gick promenad med mormor. Min mormor är fin och det är bara hon som jag kan prata med när det gäller vikt förutom skolsköterskan. Mormor <3
Sen kom Åse och Seth så då fikade vi och sen lagade jag och mormor mat. GOTT !
Åkte sen bussen hem och köpte en stegräknade, ansiktsmask och fyllde på busskortet i stan. Så ikväll ska jag ha mysigt med ansiktsmask, balsamkur och tvn (Y)  Imorgon ska jag ha körkortsteoriläsning hela dagen, har personer som peppar mig med detta nu så jag VILL bli färdig :)  Sen ska jag prova min nya stegräknare imorgon :)

vet ni en sak? Jag mätte mina mått för ca 4 månader sen runt hals, mage, rumpa och bröst. Och mormor och jag mätte om mina mått och på dessa 4 månader ( ganska lång tid men ändå) så har det faktiskt hänt en del :))))
mina nya mått :D:D  :

HALS : minskat med 1 cm
RUMPA: minskat med 8 cm
bRÖST: ( omfånget runt ryggen) : minskat med 5 cm
MAGE: ( mitt största problem ) : minskat med hela 6 cm :OOO

HERREGUD :D   Så just nu är jag meeegaglad och dessa siffror ska tas med till skolsköterskan den 21 Augusti :D:D Då kanske hon också blir glad :)  GAAAAAAAH :D  GLÄDJS MED MEJ NÅGON FÖR TUSAN !

Kommentarer
Postat av: ida

Gud vad skoj grattis!! Ring mig så ska vi ut o jogga o bli ännu smalare så vi nästan tynar bort . Fast med massa muskler =$ <3

2009-07-24 @ 20:43:58
URL: http://alldelesbaraida.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fan vad kul för dig Sara, fortsätt så :) <3 <3

2009-07-25 @ 11:56:32
Postat av: martin

grattis;D

2009-07-25 @ 12:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0