Halleluja

Räppe ikväll iaf med Simone, Romina,Martin, Joakim och ev Tove.
Vi får väl se hur det blir.  Sen kommer nog Romina hit en stund :)
Idag har jag mest tagit det lugnt, ätit en massa och plockat undan lite, sen var jag faktiskt inne hos grannen vid kvart i 10 idag (Y)   HEJJA !
Nu sjunger jag lite faktiskt, everything med Michael bubble :)

Jag är glad idag !  för att ibland blir man glad av småsaker och idag är det en särskild småsak :)
Och jag ÄLSKAR DET !  För att vet ni vad ? Ibland är det bra att svälja sin stolthet! Schertz, meinen Schertz, du bist beliebt und du bist einen stern ! :)

Nehe, nu ska jag fixa lite innan Romina kommer !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0