falling behind

fan vad jag älskar dead by april !  älskar deras texter, gitarren, trummorna !  Ville bara säga det (A)

Idag var jag på stan, smålandsposten som gällde, håll utkik de närmaste dagarna, jag kan bli kändis ;) thhih !
haha, vågar dock inte svara på vad han ska skriva eller vilken form mitt hår är i ;) haha.
tog ut massa pengar därefter, köpte två böcker och massa mat, skulle åka hem 12.20 .  MEN, då får man ett sms av Hanna som vill gå på stan, trots att jag var helt fel klädd och grymt trött så bangade jag klart inte för jag tycker om att umgås med henne, det är så skönt och avslappnat :))    <3
Vi hittade dessutom allt som vi skulle ha och lite oplanerade grejer från min sida i tur och oturen ;)
När jag kom hem fixade jag klart min kompost och åt, läste lite också, fixade även fläkt till mitt rum så FÖRHOPPNINGSVIS kan jag sova lite i natt iaf, inte kunnat sova riktigt gott sen i söndagsnatt, fy.
Sen har jag skämt bort mig med jordgubbar, morgonrock, balsamkur och ansiktsmask, riktigt mysigt !
Imorgon har jag tänkt städa mitt rum och fixa i min garderob, sen ska jag laga mat till mamma och pappa, och dessutom ska jag göra teori imorgon, innedag imorgon också, me like (Y).
Dessutom fick jag reda på att jag får sällskap på Katedral till hösten, det piggade upp mig en del, skojjigt :)

nehe, nu ska jag faktiskt ta och borsta tänderna och sen ska jag kolla film och ev läsa lite också för jag orkar verkligen inte göra någonting idag. Men det är skönt med såna dagar, dessutom ska jag ha promenad imorgon och äta goda knäckebrödsmackor till frukost med ost på, mumma (Y)
Hörs imorgon, det är faktiskt torsdag imorgon ;)
SKÖT OM ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0