Don't bring flowers after I'm dead

Dagens bästa låt, helt klart ! 

Hm, blivit erbjuden att dra till en gammal kompis imorgon kväll, inte umgåtts på typ 2 år, endast hälsats på stan och på buss, ska man dra dit eller ? vi får väl se. dock är jag inte direkt up for it just nu..
men men.
Som sagt blev det film ikväll, någon på tv 4 film, och sen blev det Ice Age 3, sten kul, SE DEN ! :)
Nu borde jag sova, ska upp ca halv 10 imorgon, men jag vill verkligen inte sova och jag är inte ett dugg trött.
Jag har en sån enorm saknad i hela kroppen, kroppen skriker efter någonting och jag vet exakt vad den skriker efter, den skriker alltid efter det när jag är ensam och särskilt nu på sommaren i början av Juli, och jag vet exakt varför det sker just då.

Nu är det endast 3 timmar kvar, imorgon är det dans och sång i köket som gäller för det är det roligaste rummet i hela huset att sjunga och dansa i, så det så :) 
Lyssnar på Don't bring flowers after I'm dead, den är awesome ! 
Nehe, om man skulle ta och sova lite kanske så att jag kan sjunga rent imorgon och dansa :)  och ev dra till räppe och hälsa på min kompis, problemet blir att komma hem för jag tänker FAN INTE åka nattbuss för det har jag inga pengar till och sova där är uteslutet, eftersom man är kattvakt kan man inte lämna dem ensamma så måste sova hemma eftersom jag är kattvakt hos grannen.  Vi får se vart morgondagen tar mig..
egentligen skulle jag vilja vara någon helt annanstans, jag vill vara på stället där jag känner mig trygg, men det kommer aldrig att existera för mig igen. 

Nee, nu ska jag faktiskt ta fram en gammal bok och läsa lite, skiter i att sova än på ett tag, kroppen får ha sig till tåls en stund till, grannens katter kan vänta med mat tills kl 11 imorgon faktiskt, ;) haha.
GODNATT !   sms;a gärna mkt inom de kommande dagarna, för jag är smssugen men kan inte komma på någon att sms med, är trött på mina kontakter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0