brändabacken 9

befann mig igår på brändabacken 9 tillsammans med en vill Ida Katarina Sjöö. Masssa prat, film, fruktsallad och godis ! Det var massa mysigt, jag tror det var vad både hon och jag behövde, någon som kunde lyssna på oss båda och som verkligen bryr sig och förstår.  Sen sov jag hos henne också. sov väldigt gott måste jag säga trots en massa problem med bäddsoffan XD haha.
Vi vaknade ganska sent idag, runt halv 12 och då käkade vi frukost och kollade på Morden i Midsommer. Väldans bra serie (Y)
Ikväll ska jag läsa körkortsteori, ta det lugnt och kanske dra över till Ida igen, nu när vi inte har skola så är det typ den enda tiden på året då vi har tid att umgås en del vilket är ganska deprimerande egentligen eftersom jag tror att båda jag och Ida behöver varandra, därför borde vi ta oss mer tid för varandra..
men jag är iaf glad för den tiden vi får umgås :)

Nehe, nu kom mamma hem tror jag, ska hälsa lite på henne innan jag sätter igång och börjar läsa min körkortsbok för 3:e gången, PUSS !


Kommentarer
Postat av: ida

haha ja det var riktigt mysigt. måste vi göra om tycker jag :) Visst är morden i midsomer bäst!!?? =D älskar jävla jobb som ska sabba hela tiden bara.

2009-08-01 @ 12:23:34
URL: http://alldelesbaraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0