being myself for the first time in months

Har lyckats sova i natt också, helt underbart att kunna få känna sig normal och sova lite ^^
Idag har jag läst teori, kollat film och läst lite :)
har dessutom sett Davinci koden och Änglar och Demoner dessa 2 dagar. Davinci koden (Y) , Änglar och demoner var kass, något av en besvikelse.   Davincikoden var gryyyymt bra, helt min typ av film, låg och skakade av spänning, haaha, jag är töönt jag vet ! xD 
Lyssnar på Dead by april för första gången på 3-4 dagar, hääärligt :))  Snart drar mina föräldrar sin kos, myspys :)

Ska ut på promenad med Simonälskling om ca 1.5 timme, inte träffat honom sen... hm, typ 3 veckor, helt sjukt !
saknar honom en smula, så då blir det lite snack där, great !
Imorgon ska jag nog in till stan tror jag, dock inte köpa nått, ska sällskapa Carro lite sen får jag se.
Nästa vecka blir det nog bio någon dag med Julia, mysigt :)) Även kattvakt i helgen.
Dessutom är jag med i tidningen idag, LÄÄÄS !

Nu ska jag spela lite, puss

jag har äntligen hittat mej själv, det tog ett par månader, men I'm back to normal, jag har varit vilse så länge men nu har jag äntligen hittat ut och jag har hittat RÄTT !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0