Anton Zetterholm !

Gårdagen blev en hel del tvättande och sen handlade jag faktiskt också lite granna. :)
Sen blev det en massa musik hela kvällen och hittade även massa klipp med Anton Zetterholm som förgyllde kvällen en massa, han är gryyymt snygg och duktig på att sjunga (Y) !   Och ska jag vara ärlig,så har han varit en av mina förebilder sen -05 :)   Sen somnade jag gott med katt jämte mig.
Dessutom letar jag en massa låtar som passar min röst eftersom att Emil och Gustav är fina människor som låter mig inkräkta på deras tid och låta mig ev spela in lite musik hos dem :)  Det uppskattas ggr multum !!
Och för dem som kanske har missat det, så ska ev jag, julia, amina, lina, filip, emil och martin söka till idol i vår sen. EV !
Någon som vill hjälpa mig med låt kanske ? (A)
Dessutom uppskattas förslag till låtar som kan spelas in :)

Mormor ringde nyss, hon är mysig som vill att jag ska komma hem till henne en dag och som vill att jag får i mej lite riktig mat, så på torsdag drar jag ev in till stan och käkar mat med mormor och sen hem till henne :) mysigt ! haha, det första hon sa var : " Tänkte om du kanske var lite mormorsjuk " HAHA, mormor <3
Imorgon kommer Simone hit en sväng + att det blir körkortsteori större delen av dagen för nu är jag faktiskt sporrad till att fixa det där, dessutom vill jag klämma in en körlektion med Nathalie eller Peo snart, Peo vore lysande !
Idag ska jag städa övervåningen och ev börja plocka undan på nedervåningen och köra en maskintvätt till :) Kanske blir det en cykeltur eller promenad också :)

Jag är glad idag, svar ja :) Massa fin musik har hittats och jag tycker om mig själv för jag börjar tappa kilon, DET GILLAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0