2 år idag.

Vet ni vad ? Ikväll om ca 4 timmar är det 2 år sen och det känns ganska sjukt måste jag säga ändå.
Att tiden har gått så fort, att det har hänt så pass mkt sen dess. Det var en lördag det året.
Det lite roliga är att förutsättningarna egentligen är de samma även om denna sommaren absolut inte är likadan, den är annorlunda på många punkter.
Denna dagen var iaf en fin dag för 2 år sen, finns fortfarande saker som påminner om det även om platsen är annorlunda och även en hel del andra saker.

men vet ni vad ?
Det spelar ingen roll att den dagen inte finns längre för jag har fått en massa andra dagar istället, dagar som känns och som är mkt mkt bättre. Även om den dagen fortfarande är unik och att den fortfarande snurrar i mitt huvud då och då och det är fortfarande en dag som är viktig för mig så har jag gått vidare. Och vet ni vad ? Det är det som känns bäst just nu, att jag har gått vidare från just den dagen. Finns fortfarande många saker från mitt förflutna som jag fortfarande inte gått vidare ifrån och då menar jag från 3 års ålder och uppåt tills så senast som 2008.

Men vet ni?  Denna dagen är min alldeles egna och jag tycker ändå om den :)

070721 (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0