When you know it's gonna get freaky but in your heart you don't even care to bother

Du vet att du inte ska, du vet att du inte ska låta det ske igen, att det kommer vara för jobbigt att låta det ske igen.
Ändå så låter man det hända, man vet att det kommer att hända nått, ändå går man med på det, man låter det ske trots att man egentligen inte är riktigt säker på om det är rätt eller inte,
natten igår var inte allt för kul när du hade dragit hem och jag hatar mej själv som låter det hända, men jag älskar dig, så jag låter dig hållas eftersom att jag älskar dig och jag vet innerst inne att du inte vill mej nått ont, ändå så gör det mej ont att se dig gå, försvinna ifrån mej,
lämnar du mej, då faller allt isär <3
och han är så fin, han är så lugn, så sansad, så liten, så oskyldig, så candide.
han är så vacker i mina ögon, hans egna arom, hans nötögon, hans fina perfekta händer och han skratt, han klingande skratt som når ögonen !
Ouppnålig perfektion som inte kan mätas med mitt vanliga jag, when  you know it's wrong but you want it anyway, no matter how much pain you will have to endure.
jag kan inte hjälpa det, jag älskar fel person <3

Mest för att Max skrev några rader som faktiskt passade inte väldans bra med hur jag känner idag måste jag säga : 

En hjärna som tänker fel tankar
Ett hjärta som känner fel känslor
En vilja som vill fel saker
En människa som önskar fel önskan

Kommentarer
Postat av: Carro

en kommentar.

vad fan är arom?

2009-01-26 @ 00:02:01
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0