When you have to admit that you're don't even stand a chance.

Hej hopp !
Gårdagen var ganska lam, skola, körlektion där okoncentrationen var extrem tyvärr :/ och sen körkortstreori !
Sista gången nästa vecka, jag älskar det ! :)
sen kom jag hem och var död så pallade ingen dator, slängde mej framför oth istället, mkt roligare !
Men men, idag var jag lite mer fit for fight iaf !  Pyskologi på morgonen, säga ett och annat med läraren var hade vissa karin ek drag viket är heeelt ok ! (Y)   Dock hatar jag kvinnliga lärare..
Men men , sen historia med Johan och sen biologi med roger !  Dock snackade syv först, jag har beslutsångst som fan !  Trodde att jag hade valen klart för mej men neeejdå, nu ska helt plötsligt Astronomi komma och spöka tillsammans med biologi b :/     sååå jaaa, men men, detta ska redas upp genom snack med Herman och syv !
Sen hade jag betygsamtal med Roger och han är väldigt nöjd med mej, kul att höra ! :))))
Så nu är det labbrapporter som ska fixas till och lite annars och sen har jag nått mitt mål i biologi a :)
Naturkunskapen måste finslipas också dock, men där har vi ju inte gjort så mkt heller..
Så jag är nööjd :)
Åkte buss hem med Ida idag, den ungen är en massa mys, och fan vad jag saknat henne ! Hon är kärlek <3

Imorrn blir det körlektion på morgonen, eight a klock sharp !   Med benny :/   Sen idrott, matte och heeerman ^^
sen är det ännu ett skutt närmare helgen då det blir Simone på fredagen, pizza, fruktsallad och life of brian ! :))) <3
Sen lördagen blir det ev bio med Pella och ev Carro också, och ev blir det en övningskörningssväng ner till Simone och sen till kosta med mamma också :)  Söndagen blir ev träning, annars mest körkortsteori tror jag och tyskaglosor !

Revbenet är bättre idag, kunde iaf sova i natt, thank god !  Annars har jag haft ganska så ont faktiskt, lilla aset <3
men men !    Ikväll blir det nog mest läsa lite skönlitteratur för en gångsskull, halleluja !   den gamla favoritet "expert på att rodna "  och x antal sidor i " Midnight Sun "

You have to admit, I don't stand a chance

Var rädd om er och varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0