When real pain isn't hard enough

Idag gick det väldans bra ändå att stiga upp måste jag säga, trots att jag sovit 2.5 timme i natt så har jag varit pigg heeela dagen, är det fortfarande :O
Dagen började med ivä, Christ Pettersson livar upp stämningen lite granna med att vara glad :) 
Dock petade han på mitt redan sabbade revben, han visste inte det dock, men det gjorde apigt ont !
Som sagt har jag haft ont i revbenen heeela dan, trodde att det skulle göra mindre ont idag, gud så fel man kan ha !
Det gör ondare än i går, jag har svårt att sitta i vissa vinkar och det är jobbigt att gå :/  Jesus, jag hatar att ha ont !
Det mest sjuka sättet att skada sig på också, mamma är sur xD  Simone är lack och vissa andra skrattar xD haha !
Men men, sen var det gunnel som gällde, skulle skriva uppsats, kom igång ganska snabbt faktiskt, sen lunch och sen sista kemilektionen, NÄSTAN vg på kursprovet :O  Kors i taket !  
Fick nästan vg i båda fysik och kemi på kursproven och nästan vg i betyg i fysik, vad är detta ? :O:O
Så nu är det matten som ska funka också, måste verkligen ta tag i det nu, orkar inte just nu men måste, har nationellt i Matte C snart vilket känns såååå not nice.
Sen hade vi labb, konstigaste labben på länge, skulle labba på nått vi inte visste teori på, Roger, nu är du knas :O
Sen åkte jag hem och har ätit lite och ska snart sätta igång med tyskaglosorna på allvar innan jag duschar och kollar OTH och 2 and a half men ikväll :))

Puss på att trots att jag har djävulskt ont så är jag piggelin och faktiskt ganska så glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0