Varför ?

Vad är det för fel ?  Har jag gjort nått fel ?  Är det därför du leker med mej ?  är det därför du skadar mej omedvetet ? 
För jag vet att du aldrig skulle skada mej, men det är precis vad du gör, du leker med mej, du ger mej hopp, ljus, kärlek och sen bara drar du dig tillbaka in i ditt skal igen , hur fan kan man göra så?
du är en ond människa, samtidigt som jag vill hata dig, så går det inte.
varje andetag utan dig är jobbigt, varje andetag med dig är jobbigt, varje timme utan dig är jobbig, lika så varje timme med dig, finns ingen utväg, ingen kompromiss i allt detta kaos,

vad ska man göra för att nå fulländhet ?
för att ta steget från att bara vänner till att faktiskt få någon att älska en tillbaka lika mkt som du älskar personen som du håller i dina armar ?
Att personen som håller i ditt hjärta ska älska dig tillbaka?
Vad gör man när man försökt allt ? , låtit sig ryckas med, sagt nej men ändå kommit tillbaka, gjort sitt yttersta för att vara så underbar som du förtjänar, alltid funnits där, alltid varit perfekt och alltid visat vad man vill.
Vad gör man när det inte räcker ?

Vad gör man när det inte räcker att ge sitt hjärta till någon ?
vad gör man när man blivit lurad ?
hur gör man för att glömma ?
hur gör man, för att reparera hjärtat, ? , för att försöka dölja det, för att försöka vara så pass bra kompis det går trots att man får så ont i kroppen att man knappt kan stå upp ?  trots att man måste andas manuellt, trots att man håller på att svimma.

Vad säger man ? hur gör man ?  hur ska man få sig själv och allting runt omkring att fungera när det inre faller isär ?
vad säger man? hur gör man, när allting plötsligt har blivit så seriöst, verkligen men overkligen på samma gång ?

hur gör man för att sluta älska ?

<3


Kommentarer
Postat av: Carro

det är nog bara han och ingen annan som har svaret på de frågorna.

och jag fattar att du undrar, och jag förstår även att det kan vara jobbigt!

men det enda jag kan säga är med risk för att bli tjatig är att prata med honom, prata! för som sagt, det är bara han som har svaret på frågorna :)

och glöm ej att jag finns här, oavsett vad <3

2009-01-11 @ 22:31:19
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: Simone

Lilla vännen. Jag är så tom på ord känner mig så maktlös (och jag är ju verkligen det också). Försvinn aldrig, du är alldeles för värdefull

2009-01-12 @ 17:18:34
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0