Utvecklingssamtal !

Som rubriken lyder så hade jag utvecklingssamtal idag, kan dock inte påstå att det var särskilt givande, gunnel är ju som hon är, hon kan aldrig vara riktigt rak på sak..
Men iaf, fick som vanligt höra att jag är en kämpe, att jag tar för mej och gillar att lära mej saker, och som grädden på moset Ambitiös, jag hatar att höra det ordet varenda jävla år.
Det är ett bra ord, men jag orkar inte höra det snart längre..

Men men :)
Igår kväll var det promenad med Johanna, den tösen är underbar :) <3
Sen var jag uppe länge pågrund av att jag hade sovmorgon idag, så jag kollade film och satt på msn, yummie (Y)
Hade sovmorgon idag, åkte bil in med Johanna och Hannah :)
Svenskan var seg, 1.5 timmes film, = macbeth, inte den roligaste filmen jag sett men bättre än fredagens Frankenstein iaf :)
Sen så åkte jag buss med Carro och Joakim i eftermiddags innan utvecklingssamtalet :)
Ni är magnifika och fan vad jag älskar Joakims och min humor som ingen annan föstår :) <3
Den pojken är nått alldeles extra :')

Så ni har jag precis duschat, och ska snart ta och kolla oth resten av kvällen tror jag, grymt sugen på det :) !
Ingen läxa tills imorrn, dock har jag teori imorrn och det kan ta sig i röven :/    körlektion på onsdag med Peo, han får mej alltid på gott humör :)
Sååå ikväll är det slapparkväll, dock blir det ingen idrottsgala för mej ikväll, första gången på 3-4 år som jag inte kollar på den, men jag känner att jag pallar inte, det kommer inte att handla om hockey ändå detta året så jag känner faktiskt inte för, man får reda på vilka som finner priser i smp imorrn ändå ;D haha :D

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0