Trötter :)

Idag är jag mest trött, benen tar lite död på mej efter att jag spelat badminton idag, sen gympa på det imorrn xD  Jäkla vader !
Och nu får jag tydligen inte äta socker längre, inflammationer beror tydligen på surhet i kroppen och socker gör kroppen sur, därför får jag inte äta mer socker, SÅ SER NI MEJ MED SOCKER, RYCK DET UR HANDEN PÅ MEJ , OM, jag INTE har migrän !

Så med det sagt, sista fysiken idag, endast positiva saker och det gillar jag, och jag har utvecklats mest sen i våras, det ni ! ;)  
Sen var filmen på biologin intressant, biologi ! <3

Sen ikväll ska jag inte göra speciellt mkt mer, tyskaläxa dock, sen blir det nog lite oth !
Snart är det dax för berlin också och jag är taggad till tusen, kommer bli sååå sjukt skoj att snacka tyska i 4 dar :)
Sen är det ju faktiskt lite pepp på att det är sommar också, snaaaaaaart ^^
hahaha :D
Idag är jag faktiskt glader, sen att vissa kan vara trevliga när dem vill är ett extra + !
Det var nästan så att jag blev lite glad när jag fick se en peson idag, knas :O
hahaha :D

puss och kräm !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0