Torsdag.

Idag är det torsdag som nog alla vet ;D
Vaknade med att benen knappt ville bära mej, då blir man glad.
Skolan var asnajs, 17 personer i klassen var där idag, många i idre, andra lediga eller sjuka på annat sätt. så det var väääldigt lugt, tyst och skönt :)
Matten suger dock just nu, efter att 2 av mina jobbigaste kurser är slut så går du nu spikrakt ner för mej i matte c, jag orkar helt enkelt inte och hjärnan klarar inte av det.
Vet inte hur många ggr idag som jag var nära att börja lipa, och det är verkligen inget som jag har tid med nu..
så imorrn så ska jag och Fredrik ta och sätta oss ner och verkligen se till att jag förstå detta, för jag orkar inte med en nedgång just nu, det är det sista jag behöver verkligen.
Haben och Emilie var nått extra i omklädningsrummet idag, ibland kan man ha kul helt utan anledning och det är kul att se vad vissa faktiskt tycker och tänker, men framför allt tror om hur man hanterar vissa situationer och personer :)

Åkte buss hem med Joakim idag, :)  trevligt trevligt, Lite prat om ovisentliga saker tycker jag om :')  han är fin min vän :')
Ikväll ska jag bara kolla oth och soooova, ska bli obeskrivligt skönt efter allt detta kaos på matten och allting annat som snurrat idag, alla lukter, alla syner, allting
Och som grädden på moset så saknar jag bastian, precis allting som har med honom att göra, och då menar jag allt.

Sommaren 06 var sommaren då jag växte upp på väldigt många sätt, men det var också min och bastians sommar, och det var min bästa väns och min sommar och DET kan ingen ta ifrån mej <3

" Sometimes, love just 'aint enough "



gud vad jag saknar dig just nu.. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0