Torsdag

Torsdagar brukar vara sega, men idag gick dagen ändå ganska fort :)
Vaknade på morgonen av att mamma såg eländig ut, influensan har slagit till i huset, jag känner att jag börjar bli tung i kroppen och lite illamående, men det kan väl vara inbillning, eller?
Sen hade jag körlektion med benny, gick relativt bra, fast jag gillar personligen Peo :)  Ska prova med Nathalie snart tror jag !
Sen var det gympa, volleyboll stod på schemat och det är sååå satans kul, bevis på att jag engagerade mej finns på min
arm, ett vackert blåmärke ;D
Var i samma lag som Jesper, Kajsa, Julia och Josefine, dom är fina dem ! <3
Sen var det lunch och matte, matten var lite knas idag men Fredrik är snäll, <3
Sen var det Herman, denna lektionen var dock totalt onödig, fattar inte vad han tror om oss egentligen ?
Aja, pengarna till berlin har jag lämnat nu iaf, dax att börja räkna ner kanske ?  njaaa, inte riktigt än :D
Sen mötte man faktiskt Melker precis utanför skolan och han följde mej och Simone till stationen, den pojken är massa fin :) <3
Sen träffade man på Joakim också, känns som det sker hela tiden nu xD haha ! :)
Sen kom jag hem och mamma var hemsk, gav henne lite vatten och sen gick hon och sov :)
Så har precis ätit och duschat, ska läsa och sen ska jag sova tidigt, delvis pågrund av kroppen och delvis pågrund av att jag vet att sömnen inte kommer vara på topp natten mellan fredag och lördag, sover hos Simone och hon sover ju aldrig xD  Sen kör hennes mamma hem mej vid halv 7 på morgonen, thihi ! :)
sen ska jag försöööka orka ta mej in till stan och gå på bio med Pellis dagen efter och käka pizza :)  får se om jag tittar in på hennes match också :)

PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0